Трі рівня соціально-психологічної адаптації
дошкільника до школи
Початок навчання 6-річних і підготовка до нього пов'язані з необхідністю
врахування низки важливих психологічних закономірностей розвитку дітей цього
віку. До них можна віднести назрілі протиріччя між збільшеними інтелектуальними
можливостями дитини і специфічними «дошкільними» способами їх задоволення. На
думку А.Л. Венгер [8], інтелектуальна сфера дитини не тільки в певній мірі вже
готова до систематичного навчання, але і вимагає його. Це протиріччя
розповсюджується і на особистісну сферу.
У цьому віці дитина прагне до самоствердження у таких видах діяльності, які
підлягають громадській оцінці і охоплюють сфери життя, раніше недоступні
дитині.
Іншими словами, дитина н
...
Читать дальше »